המסר המפתיע של יוסי דגן לממשלה: "תלמדו מממשלות מפא"י"

מהדורת הבוקר No Comments on המסר המפתיע של יוסי דגן לממשלה: "תלמדו מממשלות מפא"י"

יוסי דגן, ראש מועצת שומרון במהדורת הבוקר: "יש כמה דברים שהממשלה הזו שיפרה בהגנה ובהתקפה. יצאו להתחלה טובה במבצע בית וגן, אבל זה לא מספיק"

יוסי דגן צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יוסי דגן, ראש מועצת שומרון שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון), על הטרור: "אנחנו נמצאים מול גל טרור רצחני שמוביל אבו מאזן, המחבל בחליפה, שהוא גדול המממנים והמסיתים לטרור. אני מאובטח כבר כמעט שנתיים כי רק לפני שנה הפת"ח הוציא קריאה רשמית להתנקש בי. מאיר תמרי הי"ד שנרצח בכניסה לחרמש לפני כמה חודשים – הפת"ח לקח אחריות רשמית. וגם למחבלי חמאס אבו מאזן משלם משכורות".

דגן ציין לשבח את פעילות הממשלה, אך הבהיר כי היא לא עושה מספיק: "יש כמה דברים שהממשלה הזו שיפרה בהגנה ובהתקפה. יצאו להתחלה טובה במבצע בית וגן, אבל זה לא מספיק. אין קיצורי דרך במלחמה בטרור. אני דורש להחזיר את המחסומים הביטחוניים בצפון השומרון, לעשות כתר בחזרה ולצאת למבצע מקיף ושיטתי כמו בית וגן בכל יו"ש, כמו במבצע חומת מגן".

"הדבר השני", הוסיף דגן: "הוא ללמוד ממשלות מפא"י של פעם איך נלחמים בטרור – הן היו אומרות לצה"ל לעשות פעולות תגמול וליצור הרתעה ומהצד השני להקים יישובים. צריך להכות בטרור ובמשלחיו ולהקים התיישבות בכל מקום שנרצח יהודי". 

הוא קרא לתושבי יו"ש ולאזרחי ישראל שלא להיכנס לכפרים ערביים: "המציאות היא ברורה, כולם מבינים את זה. אני חושב שלא צריך לתקן רכב בחווארה. אני חושב שזו טעות להיכנס לשם ואנחנו קוראים שלא לעשות את זה".

"המחסומים הוסרו בגלל לחץ אמריקאי ועד אז היו תופסים כל יום כלי נשק. אם היו מחסומים המחבל הזה כעת לא היה יכול להימלט חופשי", אומר ראש המועצה האזורית שומרון. 



0 תגובות